maanantai 6. helmikuuta 2012

The Best Day ! :)

Eli tänää oli aivan ihana päivä, en khyl osaa selittää miksi, mut se vaa sitten oli!
Ekaksi iha normii kouluu ja tällein, mut sit ku meil oli 13-15 köksää! Nii Tiian kans khyl iha päivän naurut! Oisittepa kuullu, oltii nii tyhmii:)
Sit olin 16 himas, olin ehk vaa himas tunnin sit Saran kans ulos:)! Ekana käytiin kontulassa; kirjastossa & sit sieltä mentiin sitten nutalle! Siel oli tällä kertaa vähä tylsä meno, joten mentii sit kivikon nutalle! Ja sit vasta alko se meno ! Haha meil oli niin hauskaa, et huhhuh! Oltii nutal; minä, Sara, Khoa ja Muhis. Mut joo, tehtii vähä kaikkee, mut sitten olin lähös pois, joten ne tuli saattaa mua... Heti ku päästiin ulos, nii kaadoin Muhiksen lähimpään lumikasaan, mut ei, sen piti vetää mut siihen mukaan! Ja tälläst se meijän matka oli koko ajan; heiteltii toisiamme lumikasoihin ja heitettiin lunta naamaa! :D Kiitos: Tiia (päivän naurut) , Sara & Khoa & Muhis! (et heititte toki lunta mua päin ! )

PS: kosto elää ihmiset! ;)
PSS: ei otettu kuvia (sorryy), mut mun känny khyl kastu kunnolla :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti