torstai 26. huhtikuuta 2012

DREAM BOY!

Heey(:
Huomasin et jotkut teist on vastannu kyselyyni "et mikä postaus?" 
Nii teen nyt sen Unelmajätkä- postauksen :)
Oon muute huomannu et moni teki semmosen, joten sori jos vähän matkin. Mut tytöillä on yleensä samat odotukset. Noi ekat 3 on tärkeimmät, muut ei oo enää järjestykses.

1. LUOTETTAVA. Jätkän pitää olla luotettava, muuten siitä suhteesta ei tuu mtn.
2. OMA ITSENSÄ. Kun tutustuitte se jätkä oli oma ittensä, ja sit myöhemmin se muuttu semmoseks idiootiks, jonkun kaverin takia tai jtn.
3. REHELLINEN. Mä ainakin haluun, et jätkä on mulle rehellinen, jos esim. se petti mut, nii tulee suoraan sanomaan mulle, eikä sille ettei kerro mtn.
4.  Kohtelias.
5.  Mukava.
6.  Kiva.
7.  Haluun et se pitää mua kädest ja pusuttelee mua julkisil, vaikka kaikki kattois. Ja ettei oo semmoinen nössö, joka ei uskalla tehä mtn.
8.  Vaikka suhteen ei pitäis olla samaa, ku naimisis.. mut silti et se tarjois mut johonkin(:
9.  Jos me ollaa yhes, nii se ei kato toisii muijii.. tai sillee ei petä ja flirttaile.
10. Rohkea. 
11.  Suojelee mua. Esim. jossain haukkumises, on mun tukena siinä!
12.  Ihana luonne.
13.  Vaikka moni kattoo luonteen perusteel, nii mun mielest khyl sil jätkäl pitää olla hyvä ulkonäkö myös!
14.  Hyvännäköinen.
15.  Auttaa, ku tarviin apuu.
16.  Kuuntelee, mua ja mun ongelmii 
17.  On mun tukena, kun tarviin sitä.
18.  Kehuu mua. Oishan se ihan jees, et kehuis mua, vaikka en oo laitauttunut parhaimmillani.
19.  Vie minut johonkin ihanaa paikkaa. Tai sit ollaa vaa kahestaa !
20.  Sanoo jotai ihanii asiot, esim. "oot paras asia mitä mulle on koskaan tapahtunut" tai et "oot ainoo jonka kanssa haluun olla" ;)
21.  Ei oo pitkävihanen.. Jos nyt meil on erimielisyyksii, nii suusta lipsahtaa jtn. Et se unohtaa sen pian ja tulee takaisin halaillen.
22.  On mun luona, ku mulla on paha olla. 
23.  Hauskuus on tärkee, haluun et se saa mut nauramaan, vaik mul ois iha sika huono pv.
24.  Turvallisuus. Haluun et mul on turvallienn olo sen kans !
25. Ottaa suhteen sillee tarpeeks vakavasti, eikä vaa et pelleilyy.
26. Romanttinen.
27. Ystävällinen.
28. Ei liian tunkeileva. Eli ettei olla koko ajan kahestaa, saadaan olla myös kavereitten kans. Mut khyl ois hyvä nähä edes 4 krt päivässä ;)
29. Esittää mut perheellensä ja kavereille.
30. Ei salaa meijän suhdetta keneltäkään.
31. Hygienia...!! Käyttää esim hajuvettä, dödöö.. jne :D ja vaihtaa vaatteet useasti.
32. oishan se iha kiva, et ois vanhempi kun minä, mut ei sil oo oikein väliä :)
33. Hyvä tyyli ja huolehtii ittestään.
34. Oikeasti rakastaa sua, ja aina kun sanoo sen nii tarkottaakin sitä!
35. Musikaalinen. Tai siis et tekis musta jtn biisei ;)
36. Ja huumoria  pitää olla :D

Siinä on jtn jotka tulee nyt mieleen :) Ja haluun et jätkä on ainakin sit osa noista. Mut toi on kumminkin vain Unelmajätkä, jota saa sit vain unelmoida. Tai sit kattoo miten elämäs osuu :D






2 kommenttia: