lauantai 28. huhtikuuta 2012

Viikonloppu!

Eilen olikin jo pejantai, ja se päivä oli aivan mahtava!!
Koulus tuntu siltä etten koskaan pääse kotiin, mutta khyl se siit aika nopee se aika meni. 
Pääsin sit koulust joskus 2 aikaa, ja piti olla himas siin 2 tuntii ja 4 jo ulooos (; 
Minä, Noora, Jesse, Ville, Jan, Nico, Linda, Janna, Savis & Tommi pidettiin paras perjantai ikin!
Oli khyl kova meno ;) Voispahan toi päivän pitää uudestaa.. 
MINÄ JA NOORA OPITTIIN SKEITTAMAAN!
Se oli kyllä aika tuskallista opetella, ku ei millään onnistunut :s mut sit just kun alko onnistuu, nii lennän siit laudast siihen mahaltee maahan ! Käsist lähti tunto ainakin 15 minaks.. -.-
Ja tnä aamul ku heräsin, nii en pystyny nuosee sängyst ku jalka kipeen.
No mut kai se oli sen arvosta.
Taidan sit hankkii laudan :) Jos nyt toi Sampsa ei tuo. (tai no ainakin haluisin, jos nyt saan omaa rahaa, nii ostan kesäks

No mut nyt vaa mietiskelen, et mitä nyt pakkaan mukaan, ku oon päiväl menos Satun kans sen mökille.
Tulee olee villi meno (; Saadaan ajaa mopoil, käydää lenkeil koirien kans, otetaa aurinkoo ja muuta kivaa!
Pääsen ainakin liikkumaan(: Lähetää tnä joskus klo. 17.00 ja tullaa vasta maanantain aamul kouluu. 
Joten en pysty kirjottaa, ku vasta maanantain päiväl. Otan sit kuvii, nii saatte vähä ensimakuu meijän menoist! :D




Keskiviikko: Liiza teki mulle kiharat (:
Kessoilt keskiviikkon(:
PERJANTAAAI! Kiitos ihanasta päivästä rakkaat! En tuu koskaa  unohtamaan miten 
ihanaa meil oli ja miten rakkaitta ootte mulle! Love you, puss :* 
Kiitos Jesse et kuvasit! <3

PS: Kiitos kaikille jotka on ollu mun tukena näis lähiaikoina, kun mulla on ollu paha olla ! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti